11 Şubat 2018 Pazar

Yeni Spor Programım

Selam dönemsel olarak başlayıp - bıraktığım salon sporuna (-ki bu şekilde yazmak bana daha doğru geliyor, İngilizce isimleriyle fitness salonu falan bana mantıklı gelmiyor) 12.10.2018 tarihi itibariyle tekrar başlıyorum.
Program Toplu



Kilo vermek, şekle girmek, sağlıklı olmak gibi alt başlıklar beni buna iterken asli olarak hedefim o ritmi yakalamak. Spor yapmadığım zamanlarda, nasıl olsa spor yapmıyorum diye gerek yemek ve gerekse içmek konusunda saldım çayıra durumunda oluyorum. Hal böyle olunca hem spor yakmıyorum hemde beslenme düzen bozukluğundan kilo alıp hantallaşıyorum. Oysa ki spor yapmadığımız zamanlarda daha az yemek ve daha çok dikkat etmek gerekiyor.
Gel gelelim yeni programa. Evimin çok yakınında yeni açılan salona gitmeye başlayacağımdan daha etkin ve daha yoğun başlamak istiyorum. O nedenle internette oldukça yoğun program aradım. Bir çok siteden ve youtube'den bir çok video seyrettikten sonra kriterlerimi belirledim.
1. Haftada 5 gün olmalı
2. Split olmalı
3. Tüm vücut olmalı
4. Orta seviye olmalı
5. Yağ yakma olmalı.

Uzun aramalardan sonra Kas ve Güç sitesinde bulduğum bir program bana uygun geldi. Doug Lawrenson isimli bir kişi tarafından düzenlenmiş. Benim İngilizce'm olmadığından programı yazılı olarak değil, görsel olarak çıktısını alıp kullanıyorum. İşte yeni programım.

Pazartesi - Kol - Ön Kol - Arka Kol (Arms - Biceps - Triceps)

 Salı - Ayak Kasları (Quads, Hamstrings, Glutes, Calves)
Çarşamba - Göğüs (Chest)
Perşembe - Sırt (Back)
Cuma - Omuz (Shoulders) + 2 Ayak ben ekledim.

Cumartesi - Pazar Ense (Nape)



Hiç yorum yok: