9 Mart 2018 Cuma

50 Günlük Diyet (5. Gün)

50'de 50 nin 5 günü. Şekersiz, tatsız - tuzsuz 5 gün. toplam kalori açığı 23,100 kcal.
Başlangıç 82,0.-Kilo
Bugün 78,7.-Kilo
5 günde verilen kilo 3,3.-Kilo
Salgından kurtulmanın en iyi yolu steril yaşamak değil, salgınla mücadele etmektir. (Güzel oldu bu söz tarihe geçecek bir Hasan sözü daha kattım dilimize, sanki çok lazımmış gibi) Salgından kastım şeker çılgınlığı ve obezite....

 Neler yapıyorum nasıl gün geçiriyorum.
Sabah kalkıp güzel bir kahvaltı yapıyorum. Kahvaltım özel, gerçekten özel şöyle ki. Yulaf ezmesinin içine rondodan geçirilmiş keten ve chia tohumuna polen ve kırık ceviz ekleyerek evde mayalanmış mis gibi yoğurda koyup üzerinde bol tarçınla hapishane yemeği kıvamında ama lezzetli lapamı yiyorum. 

 Kahvaltı saatim genelde sabah 07:30 gibi oluyor çünkü memur olduğumdan işe gitmek için erken kalkıyorum.
İş yerimde saat 10 gibi bir fincan sade Türk Kahvesi içiyorum.
İçinde bulunan kafein sanırım yağ yakmamda bana faydalı.
Ve öğlen mutlaka ama mutlaka salta ve öğün yemeği. Ekmek Pilav Makarna Bulgur gibi şeyler yok. Bol salata, çorba ve yemeğin yağsız yerinden en fazla iki kaşık kadar.
Sonrasında en az 45 dakika bisikletle şehir içi turu. Bu tur ortalama 5 - 6 km kadar ve normal tempo.
Öğlenden sonra saat 3,5 - 4 gibi küçük boy bir elma.
Akşam saat 18:00'de salona girip en az 500.-Kalori yakacağım sporumu yapıp saat 20:00 gibi akşam yemeği.
Yemekte ne ola ki.
Tavuklu, Ton balıklı veya Lor peynirli bir leğen salata. Leğen derken çamaşır leğeni değil 😀 bir çatal boyunda.
Sonrasında mutlaka azda olsa kuru yemiş. 
Saat 21:00'den sonra asla hiç bir şey yenmiyor ve içilmiyor. Su hariç.

Bu arada yazmayı unuttum. Şekerle birlikte Tuzu da komple hayatımdan çıkardım. Hiç bir yiyeceğe tuz eklemiyorum. Malum evde ortak yemek yendiğinden ne yapılırsa eyvallah ama kendim yaptığımda salata dahi olsa kesinlikle tuz kullanmıyorum. En az şeker kadar belki şekerden de fazla zararlı olduğu biliniyor.

Bunları yazarken tekrar tekrar kendime soruyorum, böyle hayat mı olur içki sigara şeker tuz yok ve adı da hayat 😏 Şaka bir yana genel halsizlik hariç oldukça mutluyum şu an....

Hiç yorum yok: