2 Nisan 2018 Pazartesi

50'de 50'nin 1. Ayı

Evettt işte tablo

05.03.2018 tarihinde başladığım kilo verme serüveni tam gaz devam ediyor. Oldukça zinde ve enerjik hissettiğimden sanırım sürdürmeye devam edeceğim. Bugün sabah tekrar ölçüm yaptırdım ve bir tablo oluştu. Peki bu tablo ne anlatıyor. Değerlendirmeye başlamadan önce yaptığım diyetin ne kadar doğru ve ne kadar isabetli olduğunu dün Prof.Dr. Osman Müftüoğlu'nun NTV'de yazıdığı Şeker Detoksu yazısıyla bir kez daha ortaya çıktı. Aslında birilerinin onayına ihtiyaç duymuyorum zaten kişisel bir tercih benim ki ancak neredeyse aynı şeyleri hedef almışız.
Peki gelelim ölçüm tablosuna. Bu tablo bana ne anlatıyor. Hemen en öncelikli şeye dikkat etmenizi istiyorum. Yaş....
Benim Fiziki Yaşım: 49
Benim Şu Anki Metabolik Yaşım : 38 
Daha önce spor yapıyor olmama rağmen 44'dü oysa bir ayda Metabolik olarak 6 yaş gençleşmişim... Sanırım diğer ölçüler artık detay....
Tabloyu detaylarıyla inceleyip neyin ne olduğunu yazacağım ama şimdilik yazımı burada noktalıyorum...

Hiç yorum yok: